MY WORK EXPERIENCE

Werkervaring


2022 t/m 2023 Teamleider Transcom

Voor een Spaanse opdrachtgever het aanspreekpunt voor de uitrol van de klantenservice voor een nieuw financieel product in Nederland. Met mijn ervaring als teamleider en met COPC (een besturingsmodel en keurmerk dat contactcenters laat excelleren in kwaliteit, klanttevredenheid en operationele performance), een kans om mijzelf verder te ontwikkelen in het internationaal contact met een opdrachtgever, het stellen van (lange termijn) doelen en verschillende afdelingen binnen de werkgever en opdrachtgever te verbinden om tot een optimaal resultaat te komen. 

2016 tot 2022 Teamleider Transcom

Als Teamleider verantwoordelijk voor 20-30 medewerkers op een outsource project van een grote Amerikaanse tech-gigant. Een project dat 365 dagen per jaar, 12 uur per dag, ondersteuning biedt aan klanten op het gebied van aankopen en facturering, klachtafhandeling en informatievoorziening. Dagelijks werken aan het behalen van doelen (KPI’s) van de opdrachtgever met klanttevredenheid, kwaliteit van reactie, spoedig respons maar bovenal het welbevinden van het team voorop.

Structureel in contact met, en inspelen op de behoeftes van de Amerikaanse opdrachtgever en deze vertalen naar haalbare doelen voor de medewerkers. Daarnaast samenwerken met een team van coaches om samen met de medewerker, afhankelijk van de leerbehoefte maar bovenal de leerstijl, het beste uit zichzelf te halen en aan de beoogde targets vanuit COPC en opdrachtgever te voldoen.

Binnen de afdeling hebben we een cultuur gecreëerd waarin een ieder, ongeacht leeftijd, afkomst, geloofs- of levensovertuiging, welkom is. Mijn visie op teamleiderschap is gestoeld op twee fundamenten; betrokkenheid en welbevinden. Met deze fundamenten in het achterhoofd en de KPI’s als doelstelling, de dagelijkse taak en uitdaging om op teamniveau de krachten te bundelen en op deze manier tot de top 3 van de wereld te behoren!

2011 -2016 Teamleider After Sales en Customer Support V&D Groningen

Aansturen van team Klantenservice en toezien op verlenen van servicefulfillment en ultieme klantbeleving, verantwoordelijk voor de dagelijkse administratie en het bewaken van procedures.

2011-2016 Teamleider Back Office, Administration & Fincance

Aansturen van team Back Office in het behalen van (audit) targets en het faciliteren van het gehele verkoopproces, verantwoordelijk voor de dagelijkse (financiële) administratie en het bewaken van procedures. Dagelijks samenwerken met andere leidinggevenden om processen te verbeteren en efficiency te bereiken.

Faciliteren van het Managementteam in het bewaken, aansturen en uitvoeren van diverse HR processen (o.a. Performance Management, verzuim, WVP, verlof en naleving CAO). Als recruiter verantwoordelijk voor het aantrekken van de best gekwalificeerde en beschikbare kandidaat voor nieuwe (tijdelijke) vacatures.

2010-2011 Floormanager V&D Groningen

Werken met en sturen op planningen en rapportages, aansturing van teams en het bevorderen van de klantgerichtheid, verantwoordelijk voor commerciële presentaties en uitstraling van de afdeling

2009-2010 Hoofdverkoper V&D Groningen
2008 Leerkracht basisonderwijs O.B.S. de Wissel Haren
2004-2009 Verkoopassistent V&D Groningen
2003-2004 Verkoopmedewerker Free Record Shop Groningen